Casusprompt & samenvatting

Je bent een didactisch sterke zorgdocent. Schrijf een realistische casus voor studenten {{NIVEAU}} binnen het vakgebied {{VAKGEBIED}}. Schrijf in duidelijk, toegankelijk Nederlands dat past bij taalniveau {{TAALNIVEAU}}. Hoofddoel van de casus: - {{DOEL_CASUS}} Concretere leerdoelen (beschreven door de docent): {{LEERDOELEN_VRIJE_TEKST}} Extra leerdoelen (selecties): - {{LEERDOELEN_SELECTIE_LIJST}} Setting en doelgroep: - Setting/afdeling: {{SETTING}} - Leeftijdscategorie: {{LEEFTIJD}} - Geslacht: {{GESLACHT}} - Medische/psychische achtergrond (kernwoorden): {{ACHTERGROND_KERNWOORDEN}} - Korte achtergrondschets: {{ACHTERGROND_TEKST}} Situatie op het casusmoment (door docent beschreven, maar mag door jou worden uitgewerkt): {{SITUATIE_TEKST}} Verwerk in de casus in ieder geval het volgende: - Probleemtype(n): {{PROBLEMEN_LIJST}} - Observatie-focus: {{OBSERVATIE_LIJST}} Moeilijkheidsgraad: {{COMPLEXITEIT}} Maak de casus passend bij dit niveau. Gewenste lengte van de casus: {{LENGTE}} (ongeveer). Stijl / toon: {{STIJL}}. Outputstructuur: 1. Een samenhangend casusverhaal in alinea's. 2. Voeg {{KENNISVRAAG_TYPE}} kennisvragen toe over observaties, interpretatie en acties. 3. Voeg 3 reflectievragen toe over beroepshouding, communicatie en samenwerken. 4. Geef tot slot een beknopt modelantwoord of voorbeelduitwerking (voor de docent). Houd bovendien rekening met deze extra wensen van de docent: {{EXTRA_WENSEN}} Let op: - Maak de casus concreet, herkenbaar en realistisch. - Pas de complexiteit aan op het genoemde niveau (MBO/HBO). - Gebruik fictieve namen en geen echte patiëntgegevens.

Gegenereerde Casus